lugnet före stormen

Skrivet idag kl 15:30

Jag jobbar.
Och eftersom tågen på min sträcka går i tid, fördriver jag tiden med att surfa nätet.

Jag har kollat lite olika bloggar- hittat en ny favorit- Monas Universum
uppdaterat mig på vad alla gör på facebook,
och så skriver jag lite här på min egen blogg.

Jag har även läst Shyfferts inlägg på aftonbladet. Som jag tycker var väldigt bra skrivet.

Tittat runt lite på migrationsverkets sidor också. Har inte riktigt uppdaterat mig där sen jag slutade med föreläsningar i länets skolor. Men frågar man SDs talesmän så är väl allt påhittat där?

Om 30 minuter får jag gå på rast och äta min matlåda.
Sen får vi se vad som händer.

En rätt typisk arbetskväll.

Kl 21:35

Är äntligen hemma.
Ett av pendeltågen rev kontaktledningen i Karlberg precis när jag skulle spara mitt tidigare inlägg.
Kunde komma ifrån för att äta och ta en kopp kaffe,
men mellan 16:40- 20:40 har jag haft, minst sagt fullt upp.

Man ska vara försiktig med att skriva att inget händer..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0