En god jul

Jag fick min julklapp av tomten; sovmorgon.
Ingen i huset vaknade innan 08:00 i morse- precis vad jag hade önskat.

Han hade även lämnat några paket under granen så att vi kunde ha paketöppning.



Efter det vart det risgrynsgröt och tecknad film.

I år var vi inte hemma, utan firade hos sambons äldsta syster.
Så skönt att slippa förbereda något hemma utan bara slappa runt ;)

Så tidig eftermiddag packade vi in familjen i bilen och åkte till Kallhäll,
där vi fick njuta av julstämning, god mat och till och med träffa Tomten.

                           







En höjdpunkt för sonen var att äntligen få äta av pepparkakshuset.

Nu ligger våra små tomtar och sover sött i sina sängar,
och jag och sambon njuter av lite julspänning tillsammans med Sherlock Holmes.

En riktigt god jul till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0