En vanlig arbetsdag

Förutom att jobba så har jag gjort lite annat idag på jobbet.

Jag har jämtfört barnvagnar, men konstaterat att min drömvagn inte finns producerad.
Den närmaste är nog Mutsy, men den är inte riktigt gratis.




Sen har jag letat bröllopsresa i europa under maj månad.
Det är inte till oss, utan hjälpte bara en kollega på jobbet med idéer.

Mitt förslag är Sicilien eller Södra Italien- På Sembo kunde man hitta en del romantiska hotell.
Vad skulle ni rekomendera?

Har hunnit kollat lite recept också.
Det är dags att förbereda inför nästa veckas middagar.
Men har ingen som helst aning om vad vi ska äta.
Det finns tusentals recept, men det svåra är väl egentligen inte att veta vad man ska laga;
grejen är ju just den. Att man ska LAGA den.
Vad planerar ni att äta- eller vad har ni ätit i veckan?
Vad som kommer att serveras hemma hos oss återkommer jag med.

Råkade hamna på en inredningsida också.
Vilken kille i förskoleåldern skulle inte vilja ha så här snygga kuddar?
 
(från danska Sebra)

Nu ska jag börja runda av. Jobbar bara 25 minuter till.

Kommentarer
Postat av: Wånkan

Denna veckas middagar blir:

Mån: Panerad fisk med kokt potatis och remouladsås

Tis: Korvstroganoff

Onsdag: Inget planerat då jag ska träffa en kompis

Torsdag: Spaghetti Carbonara

Fredag: Fyllt kycklingbröst med ärtröra

Lördag: Hemmagjord pizza

2011-02-28 @ 07:15:29
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0