Fått lite gjort idag

Lämnade sonen på förskolan strax efter 9.
Och eftersom de inte hörde av sig under hela dagen, så verkar han ha mått bra idag?
Men att ha kuddkrig med pappa igår var ju inte heller så dumt ;)

Själv tog jag tag i vårt vitrinskåp.
Varje dag som solen skiner in i vardagsrummet så har jag sett ett tjockt lager av damm i skåpet,
men idag så tog jag tag i saken och våttorkade hylla för hylla.
Borde egentligen ha behövt diska av glasen också, men det får bli en annan dags projekt.

Sen lagade jag ris med kokt torsk och yoghurtsås med lime till middag åt killarna.

Efter det var jag helt slut och gick och la mig 1 1/2 timme.
Tycker jag förtjänade det efter att varit så duktig..

Nu sitter jag på jobbet och ser fram emot att klockan ska bli 23, så jag får åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0