Sambo på korståg

I ett antal år har jag lyssnat till Sambons utbrott varje gång som det kommit ett kuvert från postkodslotteriet-
och det vet vi ju alla hur många det är.



Men så för någon månad sedan så lyckades han hitta ett telefonnummer till dem.
(och det är inte allt för lätt ska tilläggas)
Han ringde upp dem och meddelade bestämt att han avtackade sig all framtida utskick.

Men så idag hittade han ännu ett reklamutskick i hans namn, och han slänger sig på telefonen igen.
För att få höra att dessa utskick trycks flera veckor innan de sänds iväg, men kvinnan i luren lovade att det inte ska komma några fler- Jag hoppas för hennes, och hennes kollegor skull att det är så.

För jag vågar inte tänka på vad den som svarar nästa gång kommer att få höra.


Kommentarer
Postat av: Wånkan

Jag förstår honom! Men han har alltså lyckats hitta ett telefonnummer?

Jag har börjat med att stryka över min adress och skriva åter avsändaren på mina kuvert och lägger dom på lådan igen!

2011-02-09 @ 08:18:33
URL: http://wankan.blogspot.com
Postat av: Tessa

Inte en dum idé! :)

Ska kolla med honom vilket nummer han använt, så skickar jag det vidare till dig :D

2011-02-09 @ 13:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0