familjen Timberland

Idag var vi iväg till outlet i barkarby och jag hade som mål att köpa ett par vår/vinter/höst kängor.
Ett par som man kan ha både när man går till jobbet, och i pulkabacken.

Jag hittade mina kängor på Timberlands outletbutik

De ät inte fodrade, men med en socka i så lär de bli bra. De var både snygga och sköna i alla fall.
Synd bara att de inte fanns i mörkbrunt, om man nu ska ha något negativt att säga.

Sambon hittade också ett par nya skor.. Till och med sonen hittade ett par som han ville ha

Alla barnskor såldes ut för 299 kronor, så jag rekomenderar en tur dit om ni behöver skor.

Hela familjen har redan ett varsit par hemma; jag har mina stövlar, sonen sina vinterkängor och sambon har också ett par boots sedan tidigare.
Vi är verkligen familjen Timberland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0