Jag är nog den enda?

Regnet faller ner från himlen och jag misstänker att jag är den enda som tycker att det är ganska skönt.
Jag slipper svullna upp som en skär barbapapppa och slipper pressen av fint väder.
Det gör inget att fönstrena är lite skitiga och att dammråttorna samlar sig i hörnen ;)

Igår var dert sommaravslutning på förskolan.
Barn, pedagoger och föräldrar samlades för dans runt midsommarstång och sen gräddtårta m jordgubbar.
Det var väl lite si och så med både sång och dans, men trevligt är det.

Eftersom vi kom hem lite tidigare så gick jag och sonen ner till greken och kollade efter en klipptid.
Det var ingen där, så de hade tid på en gång, så nu är sonen sommarfin.
Sonens kommentar; "Nu är jag snyggare än dig mamma. Du måste också klippa dig så du blir snygg."
Mmm.. tack.

Idag ska jag iväg till Solna för besök på Mvc.
Vi går in i vecka 38 idag och jag hoppas att den här lilla sparven bestämmer sig för att komma ut snart.
Gärna nästa vecka?
Men mer realistiskt är nog om ca 3 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0