Semester bokad

Under påsk ska vi åka över till Gotland och hälsa på hos svärmor.
Det har blivit en liten tradition och jag älskar verkligen Visby under den helgen.
Båten är oftast hur packad som helst, men väl framme försvinner alla människor ut i sina hus.

Istället njuter man av lugna stadspromenader på nästan ödsliga gator.
Det finns gott om platser på restauranger och kaféer-
och affärerna passar på att ha vårrea.

Jag rekomenderar verkligen en resa dit över påsk, även om somrarna också är fina.



När vi kommer hem blir det att bara packa om väskorna för att sedan ta sig ut till Arlanda.



Vi har bokat en veckas charter med Ving till Alcudia, Mallorca.

Ska bo på Viva Bahia en bit utanför själva staden direkt vid stranden.
Jag kommer vara i slutet av vecka 29 när vi åker, så det blir lite "sista resan" för oss.
Sen kommer ju bebisen och i höst ska Sambon förhoppningsvis börja plugga.

Nu håller jag bara tummen för att allt flyter på så att vi kommer iväg.

Och by the way; Johnny mår bättre och det verkar inte som om vi andra kommer att drabbas ;)


Kommentarer
Postat av: JL

Härligt det låter! Ta det LUGNT på semestern nu och NJUT medan killarna tar hand om varandra :)

2011-03-04 @ 23:00:34
URL: http://Ejeojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0