Trött

Kan knappt hålla mig vaken ikväll, men att gå och lägga sig är inte riktigt ett alternativ då jag jobbar.
Ska jobba i två timmar till, men kan knappt sitta upprätt.. *suck*

Var på KS idag för en undersökning av livmodertappen.
I den delen närmast livmodern var den lite, lite öppen, men sen var det stängt och fint, så det såg bra ut.
Har fått en ny tid om två veckor för att kolla att den fortsätter ser bra ut.

Fick grönt av läkaren att åka iväg på semester i slutet av april, förutsatt att allt fortsätter så här.
Det kändes skönt.
Hon vill däremot inte att jag fortsätter att träna på maskinerna på gymmet.
Men lite ryggyoga kunde jag fortsätta med.

Antar att jag får roa mig med "Våra bästa år" när jag jobbar em?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0