Världens bästa ursäkt

Har varit på Spec Mvc idag och träffat min läkare.
Hon gav mig ett antal "förbud".

Jag ska undvika att lyfta och bära- så det blir inte till att bära hem några matkassar.

Ska även undvika ansträngningar som t ex storstädningar; perfekt till vårstädningen ;)

Men allt var inte positivt;

Tråkigt nog så innebär det också att jag inte får bada. Inte ens hemma.
Så nu blir det bara långduschar hemma hos oss.

Och så ska vi undvika att ha samlag.
Tydligen innehåller mannens sperma samma ämne som man använder vid igångsättning av förlossning.

Men nu vet ju Sambon vad som gäller innan förlossningen.

Det är han som får tillbringa dagarna med att städa och underhålla sonen.
Själv kommer jag liggandes att läsa bok efter bok-

För Älskling, du vet.. magen du vet. Måste vila.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Allt var väl bra med magen...?

2011-03-02 @ 19:57:00
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Wånkan

Ja nu ska du vara rädd om dig!

Hoppas M var med så han hörde det med egna öron ;)

2011-03-03 @ 07:33:56
URL: http://wankan.blogspot.com
Postat av: Tessa

Jannice; Ja, allt är bara bra med magen. Det rör sig för fullt där inne så jag känner mig trygg.



Wånkan; Lovar att ta det lugnt och försiktigt. M var inte med men han litar på allt jag säger, så sitter och klurar på vad mer jag skulle kunna ha för nytta av det här ;)

2011-03-03 @ 08:10:03
Postat av: Wånkan

Ta lite åt gången så du inte avslöjar dig = )

2011-03-03 @ 10:04:55
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0