tick tack, tick tack

Tiden bara flyger iväg!

Kan inte fatta att det är över en vecka sedan jag var inne och blogga.
Men jag hinner inte riktigt..

Vem sa att bebisar sover så mycket?
Min sover, om jag har tur, kanske en halvtimme?
Men jag klagar inte, för hon sover hela natten; från 20:00- 06:00.
Och det är verkligen mer värt, men det gör ju att man inte riktigt hinner göra så mycket på dagarna.

Idag ska jag iväg ut till Täby och Kronans lokal.
Att byta klädsel till min vagn var inte riktigt så enkelt som det först lät-
så få se om personalen därute kan få ihop det åt mig?
Det var inte så att jag inte kan läsa en bruksanvisning,
men jag har inte fått rätt modell på klädseln,
och den modellen som jag egentligen beställde, är nu slut-
ja, vad säger man.. Men huvudsaken är väl att det ordnar sig.
Ska i alla fall bli spännande och se hur de tänker fixa det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0