Da'n före da'n

Idag tillbringade vi större delen av dagen ute i pulkabacken.

Sambon ordnade med grillning av hamburgare och glögg, kaffe och varm choklad. Hur mysigt som helst!

Sedan vart det förberedelser med Janssons och rödbetssallad,

Det vart mycket film, och så klart julkalendern under kvällen.
Och ett obligatoriskt julbad.

Innan sängen la vi som vanligt fram fika till Tomten. Ett glas mjölk och pepparkakor. Och för att Tomten inte ska bli osäker, så förtydligade sonen med att skriva en lapp; Till Tomten.

När barnen somnat gav jag mig iväg för att köpa julklappar på uppdrag från mormor och morfar. Och på leksaksaffären var det lugnt och skönt. Kunde till och med slå in klapparna utan någon suckandes i nacken ;)

Min och Sambons uppesittarkväll har innehållit en flaska rött, SoA och Rocky road. Men nu är det skönt att krypa ner i sängen och jag längtar efter att se barnens reaktion imorgon bitti :)

God Jul till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0