En hel vecka!

Kan inte fatta att mamma och syrran redan sitter på tåget hem igen..
Den här veckan bara flög iväg!

Förra fredagen fick jag och Sambon en kväll för oss själva. Det blev öl/ vin på Skybar, Bond på bio och sen en middag på Vickan. Sen var småbarnsföräldrarna helt slut och var tvungna att åka hem till sängen ;)

Under lördagen var killarna och syrran iväg på barnkalas ute vid Ängsjö, medans jag och mamma tog en promenad till affären. Sen vart det lördagsmys med film och godis. Förutom för Sparven som kräktes på dagen och fick sova tidigt.

Söndag tillbringade jag och sambon med att stå på loppis i komethallen. Fick en hel del sålt, men det blev ingen förmögenhet. Men gick iaf plus efter pizzaköp till middag ;)

Sparven har övat så nu slänger hon med slängpussar och hyssar med fingret.

Måndag flöt på som måndagar gör.
Och på tisdag kväll drabbades vi av vinterkräksjukan. Först ut var sonen, sen syrran. Sen Sambon och så slutligen mamma. Än vågar jag inte ropa hej, men jag håller tummen.

Senaste dygnet har jag ägnat all tid åt tvättning, städning och att sprita saker. Så Idag har vi lite av en pyjamasdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0