Äntligen över

Det här har varit en av de längsta dagarna i mitt liv...
Sparven höll mig vaken mellan 02:15- 04:15.
04:45 ringde klockan och det var bara att dra sig upp till jobbet.
Satt som en zombie hela morgonen, och efter lunch vart det som värst.
Tänkte att jag skulle lura sömnen genom att stå lite.
Istället lyckades jag pressa upp skrivbordslampan in i ventilationen, så att lampan lossnar och krossar en av mina fyra bildskärmar.
Perfekt.
Antar att jag är för trött för att ens reflektera över hur illa det kunde ha gått, för många på jobbet vart mkt mer förskräckta än mig!?

Men nu sover båda barnen och jag har krupit ner under täcket.. Får iaf 6 timmars sömn om natten skulle upprepa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0