Min nya kompis heter Ove

Han är huvudpersonen i nästa bok; En man som heter Ove.
Vi kör med en ljudbok den här gången och jag har redan lyssnat på två kapitel under lunchen. Kommer på mig själv med att skratta för mig själv och sitta här på jobbet med ett hemligt leende på läpparna.

Att bo dörr i dörr med Ove, kanske inte riktigt är vad man vill- men med lite distans så känns den vresige, principfasta farbrorn lite som en gömd del av sig själv..

Ser verkligen fram emot att få höra mer om Ove.


Kommentarer
Postat av: Wånkan

Lyssnade imorse klart på boken och har både skrattat och gråtit till den.....

Kommer att sakna en man som heter Ove....

2012-10-08 @ 09:32:39
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0