Har jag verkligen..

Förtjänat denna underbara dag?

Fyller 35 år, eller tekniskt så fyllde jag igår den fjärde, och min kära man uppvaktar mig som aldrig förr.
Först så får jag en middag ute med familjen. Och i present så fick jag en assistent! Tack alla underbara som var med på det! Och som grädde på kakan har han bokat ett hotellrum, mitt i stan, med frukost.
Jag känner mig verkligen älskad och speciell ;-)

På vägen från restaurangen, fick jag tag på lillebror. Så mötte upp honom och lillasyster för några öl på Kellys, och ett minne med SoA, femte säsongen.

Men nu ligger jag nerbäddad och ser fram emot en härlig natt, utan sparkar och välling ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0