Så var det igång igen

Tillbringade större delen av natten MIT idag på ortopedakuten.
Höll på att avsluta ett hemmapass med yoga när knät knaka till och låste sig.
Nu var det väl två år sen sist, så har väl mer eller mindre bara väntat på att det skulle komma.

Efter ett antal timmar sittandes i en rullstol i väntrummet, så kom det en läkare och vred och drog i benet. Alltid samma rutiner, vilket gör förbannat ont.
Han förklarade att så här framåt småtimmarna, så gjorde de ingen röntgen, utan jag fick ett återbesök till mottagningen för en bedömning.
Den 4 februari.

Det är två veckor dit.

Åkte hem med kryckor och försökte få lite sömn på soffan.

Jag känner mig inte alls till freds med att bara ligga här hemma och vänta. Och har en känsla av att de ändå inte kommer hjälpa mig?

Så kollade upp artokliniken.
Efter ett samtal med en sköterska på telefon, kom vi överens om att jag skulle åka dit imorgon på deras akuttid.
Få se om det kommer att kännas bättre efter ett besök där?


Kommentarer
Postat av: Wånkan

Hur har det gått?

2013-01-24 @ 08:15:08
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0