Morgonstund

Nu har det gått två veckor sedan operationen. Så i morse fick jag ställa om benskenan till 60 graders vinkel. Var inte beredd på hur stel jag skulle vara i leden. Och insåg när jag lämnade Sparven på förskolan att jag vill mer än vad kanske knät är redo för?

Men nu kan jag gå lite mer bekvämt i trappor ;-)

Har haft en riktigt mysig morgon för mig själv den här dagen. Sambon har jobbat natt och hade med sig färskt bröd och svenskan hem. Och när båda barnen var lämnade på förskolan kunde jag njuta av frukostkaffet.
Fick ett tips av grannen att lyssna på podcasten Värvet. Och om ni inte redan lyssnar på Christofer, så gör det!
Han sitter verkligen på begåvningen att kunna intervjua människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0