Nyopererad

Så ligger man till sängs igen.

Igår så var jag på Artro Clinic och fick menisken opererad. Igen.

Så nu har jag en snygg svart skena på höger ben. Som ska smycka mig de närmsta sex veckorna. De närmsta två veckor är den inställd på 30 grader, vilket är en näst intill obefintlig böjning.

Men om två veckor ska jag tillbaka och få den inställd på 60 grader, så det ser jag fram emot.

Eftersom jag har stora problem med trappor, så har jag fått en egen säng som står i vardagsrummet. Så här ligger jag och surfar på nätet, zappar på tvn och pratar skit med mamma.

För tack och lov. Med ett låst ben behöver vi verkligen en extra person här i huset, så min mamma bor hos oss några dagar. Får se för hur länge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0