Hon fattas mig ❤️

Astrid Lingren kunde inte ha uttryckt det bättre. För det är precis så det känns-
Hon fattas.

Min underbara faster.
Hon var den gladaste, mest osjälviska och generösa människa jag någonsin haft i mitt liv.
Och även om jag vet att ingen lever för evigt, så är det ändå en chock att hon inte längre finns med oss.

Hon har funnits i hela mitt liv.
När mina egna föräldrar inte räckte till, så tog hon hand om mig.
Det fanns nätter då jag inte kunde sova, utan att hon först hade gett mig sina fjärilspussar.

Att jag aldrig mer kommer att kunna pussa på henne. Krama henne, eller ens höra hennes röst över telefonen..

Mitt hjärta brister vid tanken.

Lilla älskade faster.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0