En prinsessa bland prinsessor



Idag var hela familjen iväg till Globen för att titta på årets Disney on Ice.
Annie hade naturligtvis sin Elsa- klänning på sig och för henne var det Elsas sång som var the Grand final! 😘

Men alla de andra prinsessorna; Ariel, Rapunzel och Belle gick naturligtvis hem de också.
Vi hade med oss egna popcorn och smakis- inte bara för att spara pengar, utan jag är inte så förtjust i de där förpoppade popcornen som de brukar sälja i påsar på såna där event. Men så köpte vi även lite korv med bröd i pausen. Inte ett enda tjat från något av barnen om att de ville köpa något i souvenir-stånden, vilket imponerade mig. Känns som om man har rätt väluppfostrade barn 😜
Blir troligen en repris nästa år!?

Det som de däremot hade önskemål om, var att få åka Sky-view!
Ni vet den där "glashissen" som går på utsidan av Globen..

Jag som hatar höga höjder.
Men som maken så snällt påpekade-
Sky-view är ju ingenting, jämfört med Singapore Flyer 😳

Så någon dag under detta år så kommer jag ha åkt hiss på Globen.
Haha 😃
// Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0