Små lätta moln

Har jobbat kvällar den här veckan-
Och har därför kunnat smita iväg till gymmet extra mycket. Vilket känns så bra! Efter alla lata ät-dagar i jul, så längtar kroppen efter träningsvärk 😉

Den här veckan har jag kört 20 min kondition på någon maskin som kallas vario (blandning mellan crosstraining och trappmaskin?) sedan kört mage och armar med medicinboll och kettlebell, ben med boll och bräda. Och avslutat med 30 min av olika yogaövningar.
Och har äntligen fått hyfsad kontroll att komma upp i huvudstående 😃👍

Har fått massor av fina tips genom Instagram hos catbradleyyoga.

Nu är det bara två veckor kvar innan det är dags för mig att säga adjö till runda huset, och börja nya utmaningar på Solna kontoret. Spännande!

Så inför det så måste jag kolla upp ett nytt gym, förmodligen 24seven som har lokaler bredvid jobbet, säga upp mitt nuvarande gymkort, och så har jag köpt lite nya "kontors"- kläder 😉

Och så har vi bokat in en resa till Mallorca i augusti, innan skolan börjar igen. En hel vecka i ett hus tillsammans med en kompis och hans barn. Längtar.

Livet känns rätt lätt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0